La CUP L'Hospitalet inicia una campanya en contra de la pujada de l'IBI un 6,08%

Des de la CUP L'Hospitalet s'ha iniciat la campanya amb una primera onada d'enganxada de cartells, amb més de 500 exemplar, on s'especifica la pujada d'aquest impost de forma indiscriminada afectant de forma lineal a tota la població.

Des de la CUP L'H s'entén que aquesta pujada és inadmissible més quan es mantenen uns privilegis a les elits poítiques de la nostra ciutat amb retribucions desorbitades i aproximadament una trentena d'assessors i càrrecs de confiança. És per això que demanem uns pressupostos municipals participatius i oberts a la població que evitin l'opacitat i la falta de transparència amb la qual actua habitualment l'equip de govern de la nostra ciutat.

D'altra banda, no és comprensible que quan l'increment de la pobresa i la precarietat es fa més palès que mai a la nostra ciutat, l'equip de govern incrementi aquest impost de forma tant desproporcionada respecte a l'IPC, i a més eviti prendre alternatives com la fiscalitat progressiva, tot recordant que a l'any 2012 aquest impost ja va patir una pujada del 18%.

NO A LA PUJADA DE L'IBI DEL 6,08%, NO ALS PRIVILEGIS DELS POLÍTICS I ASSESSORS DEL GOVERN DE LA CIUTAT

UNITAT POPULAR PER CANVIAR-HO TOT!!!