Volem denunciar la campanya sistemàtica contra el nostre material de campanya

La Candidatura dUnitat Popular de lHospitalet de Llobregat volem denunciar com, sistemàticament, es malmet el nostre material de campanya a la ciutat, concretament les pancartes electorals.

Des de divendres passat fins diumenge la nostra organització ha col·locat catorze pancartes en diferents carrers de la ciutat. A dia dahir, dimarts 10 de maig, només en quedaven dos daquestes catorze. Casualment, les nostres pancartes han estat esborrades de la circulació en indrets on altres formacions polítiques de la ciutat també havien col·locat material de campanya daquesta topología. No cal dir que aquestes encara hi són.

Entenem que la nostra sola presència a la ciutat pot crear nervis entre certes formacions, des dels partits del sistema autoanomentas desquerres fins a lextrema dreta, però per la nostra part no farem res més que reclamar una campanya electoral on es respectin els drets i les llibertats de tothom i no caurem en lerror dentrar al joc de la guerra de pancartes i cartells.

Només demanem respecte i joc net.