La CUP L'H intervé en el Consell de Districte dels barris Bellvitge - El Gornal

En el dia d’ahir va tenir lloc el consell del districte dels barris Bellvitge – Gornal, on la CUP de l’Hospitalet, després del veto de l’Ajuntament per intervenir en el Ple Municipal, tenia la petició de paraula per explicar la problemàtica per la posada en marxa del sistema de pagament de l’aparcament de l’Institut Català d’Oncologia (ICO), així com altres aspectes pocs transparents que envolten la concessió d’aquest servei.
La intervenció es feia davant el regidor del districte, representants de tots els grups municipals amb representació a l’Ajuntament i una quarantena d’entitats del districte.

Durant la intervenció, el representant de la CUP L’H va anar desgranant tot el que suposa aquest fet, i l’atac que una vegada més recau sobre la sanitat pública i els usuaris de la mateixa. És va incidir en el menyspreu cap a la ciutadania de les diferents Administracions competents en la matèria intentant justificar la retallada.

També em va incidir en un dels fets preocupants que es donen habitualment en la concessió de serveis i les responsabilitats que es deriven de la mateixa, que de forma reiterada pateixen una manca de transparència evident.

Finalment, es va instar a tots/es els presents a iniciar una lluita activa a la ciutat en defensa de la Sanitat Pública. Des de la CUP L’H estem satisfets per la intervenció ja que varem poder compartir i debatre sobre diferents temes que afecten a les necessitats del districte, i perquè varem rebre l’afecte i l’agraïment d’algunes de les presents.

CUP L’Hospitalet

20 de setembre de 2013