Valoració Jornada 9N a L'Hospitalet

VALORACIÓ DE LA JORNADA DEL 9 DE NOVEMBRE A L’HOSPITALET

Després d’una llarga i esperada jornada del 9 de Novembre de 2014, 44.447 veïns i veïnes de L’Hospitalet de Llobregat es van apropar a la quinzena de punts de votació que hi havia habilitats a diferents llocs de la ciutat per tal d’expressar la seva opinió sobre el futur polític de Catalunya.

Per la CUP de L’Hospitalet, el fet que prop de 45.000 persones s’hagin mobilitzat a la nostra ciutat i hagin desafiat les constants amenaces, coaccions i prohibicions de l’Estat Espanyol fa que valorem la jornada d’ahir com a un èxit i una victòria de la democràcia, i del poble davant de les institucions.

Conjuntament amb els més de dos milions de participants a la consulta arreu del territori, entenem que s’ha aconseguit posar al centre del debat, la desobediència com a eina indispensable per a l’apoderament de la ciutadania per prendre decisions, així com una evidència que és, que el poble està cansat de delegar el seu futur i vol ser partícip directe del mateix.

També volem agrair als centenars de voluntaris de la ciutat que van fer possible tant la consulta d’ahir com els milers de signatures recollides per denunciar davant Nacions Unides i les Institucions Europees l’abús de poder que està patint el poble català per part de l’Estat Espanyol i la negació del Dret a Decidir que suposa aquest abús.

De la mateixa manera, la CUP de L’Hospitalet continuarem treballant per la construcció d’uns Països Catalans plenament lliures i socialment justos.

Finalment des de la CUP de L’Hospitalet rebutgem la possibilitat que aquests resultats puguin ser utilitzats per pactar amb l’Estat una sortida per interessos purament partidistes.

CUP L’Hospitalet de Llobregat -  10/11/2014