Salvem Cal Trabal

La Candidatura dUnitat Popular de lHospitalet de Llobregat, davant les declaracions fetes per la candidata del PSOE a la ciutat on es reafirma en la idea de destruir Cal Trabal, volem mostrar la nostra oposició frontal a aquest projecte urbanístic especulatiu.

Tal com hem fet fins ara, la CUP està en contra de qualsevol projecte urbanístic que representi perdre memòria històrica de la ciutat, així com zona verda. Ni duna cosa ni de laltra precisament anem sobrats a lHospitalet. La zona agrícola de Cal Trabal representa totes dues coses.

La nostra proposta per Cal Trabal: integrar les 45 hectàrees de làrea agrícola al Parc Agrari del Baix Llobregat i declarar-les zona no urbanitzable.

Volem aprofitar aquest posicionament públic sobre Cal Trabal per denunciar el silenci informatiu al que som sotmesos la Candidatura dUnitat Popular de lHospitalet de Llobregat. La comunicació feta per lACN cita textualment Al projecte no només s'hi oposen els veïns del barri proper de Bellvitge, pagesos i ecologistes, sinó també ERC i els socis de govern del PSC, ICV-EUiA, obviant que la CUP a la ciutat també participa de la Plataforma Salvem Cal Trabal i sempre ha defensat la recuperació de la zona agrícola.