La CUP l'H davant de possíbles negociacions preelectorals

La Candidatura d’Unitat Popular de l’Hospitalet de Llobregat volem manifestar que davant l’anunci fet per ERC a la ciutat, d’obrir la seva llista electoral a altres organitzacions polítiques, i en relació a les converses obertes recentment amb Reagrupament per tal de cercar col·laboracions electorals:

1. Valorem positivament totes les propostes que serveixin per construir alternatives polítiques a la ciutat i estem disposats i disposades a seure en una taula per tal de vertebrar sinergies en aquest sentit.

2. En qualsevol negociació que participi la CUP, aquesta es basarà en el nostre programa electoral, elaborat conjuntament amb aquelles associacions i persones que han participat de les Taules Participatives. La CUP tenim un model de ciutat i de país que ha de respondre als interessos de les classes populars i no a les del poder econòmic. No pensem renunciar a ell per esgarrapar vots del joc electoral.

3. Rebutgem supeditar-nos a cap altre formació política. Si la CUP de l’Hospitalet de Llobregat participa de qualsevol negociació ho farà demanant respecte i respectant a les formacions que participin d’aquestes negociacions.

4. Fem saber per endavant que en cap moment acceptarem entrar en negociacions que vulguin imposar al capdavant d'una hipotètica llista conjunta una persona que hagi participat del govern tripartit de la generalitat, bé sigui en llocs de confiança o càrrecs electes. Entenem que la ciutat necessita una renovació d'idees i maneres de fer. Una persona amb perfil de polític professional no pot aportar aquesta alternativa que tant necessita la ciutat i la política en general. No volem fer el joc a aquelles persones que han fet de la política el seu projecte personal.

l'Hospitalet de Llobregat, Països Catalans, 25/01/2011