La CUP de L'Hospitalet participa activament a les Festes de Primavera de la ciutat

La CUP de l'Hospitalet participa activament a les festes de Primavera de la ciutat, fent-se present en diferents actes que culminaran a la paradeta per a la Diada de Sant Jordi.

Per a aquestes festes de Primavera de l'Hospitalet l'assemblea local de la CUP va decidir que havia d'estar present en el major nombre d'actes, per tal de reivindicar la cultura popular com a expressió de la festa major de la nostra ciutat.

Per aquesta raó es va iniciar la campanya 'Per Festes de Primavera i tot l'any, penja l'estelada al balcó', en la qual es promovia que es fes visible l'estelada arreu de la ciutat. D'altra banda, també es va participar en 'l'Acció independentista de l'Hospitalet' promoguda conjuntament per tots els col·lectius independentistes de la ciutat i la qual va aplegar a una seixantena de persones fent una cercavila per la ciutat darrera d'una estelada gegant i amb final a la Plaça de l'Ajuntament.

Finalment. tancarem aquestes jornades reivindicatives a el muntatge d'una paradeta per a la Diada de Sant Jordi a La Rambla de la nostra ciutat, amb la venda d'estelades i d'alguns títols com 'Cop de Cup' d'en David Fernàndez o 'Unitat Popular' d''Albert Botran.

22 d'abril de 2013

CUP L'Hospitalet