Independència per canviar-ho tot arriba al Baix Llobregat

Emmarcat dins els actes de la campanya “Independència per canviar-ho TOT” iniciada al mes de juliol arreu dels Països Catalans, aquesta arriba al Baix Llobregat amb una manifestació pels carrers de L’Hospitalet de Llobregat, amb inici a l’estació de Renfe de la ciutat (Av. Josep Tarradellas i Joan amb Rbla. Just Oliveres) i final a la Plaça de l’Ajuntament, on tindrà lloc l’acte polític a càrrec dels següents ponents. -Aitor Blanc (Portaveu de la Campanya Independència per canviar-ho TOT). -Néstor Salvador (SAT, Sindicato Andaluz de Trabajadores). -Ildefonso García (CGT – Sanitat). -Iñaki Gil de San Vicente (Militant de l’esquerra abertzale). -Quim Arrufat (Diputat al Parlament de Catalunya per la CUP-AE). Aquesta campanya iniciada per l’Esquerra Independentista dels Països Catalans, vol transmetre la indivisibilitat entre l’alliberament nacional i l’alliberament social necessari per combatre els atacs constants que estan rebent les classes populars, que porta a criminalitzar i asfixiar als moviments socials i ataca els pilars bàsics d’una societat, degradant i privatitzant els serveis públics, en especial sanitat i educació, desnonant famílies, estafant petits estalviadors, o atacant la cultura i el territori, entre d’altres. És per aquests motius, que l’Esquerra Independentista vol incidir en la necessitat de la independència com a eina de canvi de model social i econòmic que abasti la totalitat del territori, i que retorni a les classes populars la capacitat de triar el seu futur. Al Baix Llobregat, com a comarca històricament lluitadora, i amb una societat compromesa, ens sentim orgullosos de poder realitzar aquest acte de la campanya “Independència per canviar-ho TOT”, més quan el neoliberalisme i l’espanyolisme més ranci i reaccionari vol fer de la nostra comarca el seu bastió. Des de l’Esquerra Independentista del Baix Llobregat no ho permetrem, i per això us convoquem a la manifestació i acte polític que tindrà lloc el proper 7 de setembre a la ciutat de l’Hospitalet.